ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

hellfoxx
Inlägg: 30
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:56 pm

ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av hellfoxx »

Jag vill gärna har lite hjälp med ryggsäckar modell som kan passa i alla av dom hära grupper (usmc/recon) och (marsoc).

som modell av ryggsäck som jag leta efter är förhoppningsvis en "Assult Pack" 1day/2day eller en MAP pack modell som passa för, men jag vet inte vilken modeller dom har i sitt gear lista, så jag vill har lite hjälp med det :P så jag ber er om hjälp.

Och jag har också kollat på militar-foto hemsida på usmc om vilka ryggsäcka som dom har men jag är lite förundran om vilken typ av modell som finns och passande för min inriktning.

Nicolai
Inlägg: 105
Blev medlem: lör okt 13, 2012 10:05 pm

Re: ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av Nicolai »

FILBE assualt pack lär väl inte vara fel, den stämmer för grunts iaf :) Grymt nice rygga för övrigt! FR/MARSOC lämnar jag över till någon annan :)

hellfoxx
Inlägg: 30
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:56 pm

Re: ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av hellfoxx »

oki, tack för den info Nicolai, men ni har mer förslag så kom gärna med dom också, det mer det bättre :)

Angor
Inlägg: 60
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:02 pm

Re: ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av Angor »

Om du inte nödvändigtvis vill ha det allra senaste så kan du komma ner i pris om du tittar på ILBE assault pack. Funkar om du vill köra gear åtminstone fram till 2010-2011 då det rar tid att fasa ut utrustning.

Återigen är detta för vanliga grunts, men det finns ref bilder på i alla fall Recons med ILBE assault.
Fireteam Cerberus - 2nd Battalion 1st Marines

Affärsredovisningar

Affärsredovisningar i gamla forumet

hellfoxx
Inlägg: 30
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:56 pm

Re: ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av hellfoxx »

det ända jag är utefter är bara ett lätt ryggsäck t.ex 1day/2day"Assult Pack" som jag tar med mig dom nödvändigaste sakerna,( kulor, vatten, och batteri och mat/stormkök) men vill ha den rätta modellen som används båda som vanlig grunts och RF inriktning.

Adepteon
Inlägg: 33
Blev medlem: ons maj 30, 2012 5:05 pm

Re: ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av Adepteon »

Jag kan inte uttala mig pm FILBE men ILBE assault pack är inte särskilt skön att bära när den blir tung. Axelremmarna är smala och tunna. Main packen är däremot riktigt skön.

Nicolai
Inlägg: 105
Blev medlem: lör okt 13, 2012 10:05 pm

Re: ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av Nicolai »

Köp FILBE assault, ca. 30 L kanske? Den räcker gott och väl och är skön att bära :) Den ska funka för Force Recon då de också är grunts egentligen och borde vara ok för MARSOC, den är den enda som passar för nutida 0311 grunt iaf :)

hellfoxx
Inlägg: 30
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:56 pm

Re: ryggsäckar till usmc-grant/marsoc och mycker mer av dom.

Inlägg av hellfoxx »

ja (nicolai) det får blir den ;) tog en titt på ebay och hitta några tycken av den modell sant också att några av dom var j*vliar billiga också :D, så det får blir en sånt.

Skriv svar