Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Jesus
Inlägg: 69
Blev medlem: mån jun 11, 2012 5:09 pm

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av Jesus »

Apropå just den killen och just den ryggan så ser den fedt low-tech och inte särskilt tacticool ut, någon (Dave? ;) ) som kan utröna vad det är och varför han har den?
SIC ST36
Arrangör av Hearts and Minds

"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo

Jesus
Inlägg: 69
Blev medlem: mån jun 11, 2012 5:09 pm

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av Jesus »

Jag visste väl att du visste! ;) Har faktiskt sneglat på att köpa en sån till "civila" bergspromenader ovan trädgränsen, hade noll koll på att sälar nyttjade sådana! Blir ju inte mindre sugen då... :)
SIC ST36
Arrangör av Hearts and Minds

"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av Stag »

Fast ryggsäcken han har på sig ser ju verkligen inte ut som bergan-säcken?
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Callahan
Inlägg: 483
Blev medlem: tor maj 17, 2012 12:52 am

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av Callahan »

Nope ser verkligen inte ut att vara den ryggan.
Fast den är onekligen najs den har visar ändå.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Praktikanten
Inlägg: 20
Blev medlem: mån maj 21, 2012 6:22 am

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av Praktikanten »

Har för mig att daypacken finns i stora ryggan/ingår i köpet av den stora precis som ILBE och FILBE så har du mainsack och en assault pack eller vad dem nu kallar det.

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av Stag »

Jag reagerar mest på att den ser ut som någon väska man hittar i ett paketpris på clas ohlson eller något sådant. Att den inte är fett tacticool är ju en sak, men den ser inte ut att vara världens hållbaraste heller. Bärremmarna ser simpla ut, clipsen är inga ITW-clips osv..
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

roosenquist
Inlägg: 19
Blev medlem: mån jun 10, 2013 9:41 pm

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av roosenquist »

Har ingen större vetskap inom ämnet, men googlade fram lite bilder med daypacken.
Men i mina ögon ser de ut att stämma det som Dave sa :)
Bild
Bild

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: Understöds kit, seals mm.. Vad används?

Inlägg av Stag »

Aha, det var alltså en del av paketet! :) Känns fortfarande som att den är väldigt simpel? Kanske är tanken för att smälta inte lite mer än med alla tacticool säckar?
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Skriv svar