Marine Corps Organizational Wear Guide app

Avalyst
Inlägg: 29
Blev medlem: lör sep 14, 2013 5:57 pm

Marine Corps Organizational Wear Guide app

Inlägg av Avalyst »

http://marines.dodlive.mil/2014/04/07/m ... artphones/

Kanske något för alla som kör USMC-impression? Då jag inte har en Android själv har jag inte kunnat kolla in den men rent spontant känns det som en rätt nice grej att ha för att täcka detaljer i sin impression.

Pockie
Inlägg: 23
Blev medlem: mån sep 28, 2015 3:53 am

Re: Marine Corps Organizational Wear Guide app

Inlägg av Pockie »

Hittar inte appen på Google play :(

Lampknapp
Inlägg: 22
Blev medlem: mån maj 14, 2012 9:04 pm

Re: Marine Corps Organizational Wear Guide app

Inlägg av Lampknapp »

Hittade själv den där appen i vintras tror jag det var, men då jag undersökte närmare så upptäckte jag att den bara är tillgänglig för de i amerika tyvärr, om jag nu inte minns helt fel. Så om det inte finns nått sätt att kunna kringgå det problemet så får vi nog lov att klara oss utan denna app.
"If I had the money, I'd be poor by now" -The Airsofter

Friendship is like peeing on yourself: Everyone can see it but it's only you who can feel the warmth that comes with it.

Avalyst
Inlägg: 29
Blev medlem: lör sep 14, 2013 5:57 pm

Re: Marine Corps Organizational Wear Guide app

Inlägg av Avalyst »

Aha, där ser man. När jag postade gick den i alla fall att få tag på i Apples App Store. Kan vara så att de införde begränsningen sen.

Lampknapp
Inlägg: 22
Blev medlem: mån maj 14, 2012 9:04 pm

Re: Marine Corps Organizational Wear Guide app

Inlägg av Lampknapp »

Ja, jag ska väl iofs inte svära på att det verkligen är så då, men det var iallafall så jag förstod det när jag först upptäckte appen i vintras.
"If I had the money, I'd be poor by now" -The Airsofter

Friendship is like peeing on yourself: Everyone can see it but it's only you who can feel the warmth that comes with it.

Skriv svar