USMC ryggsäck i tan?

Angor
Inlägg: 60
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:02 pm

Re: USMC ryggsäck i tan?

Inlägg av Angor »

Eftersom auktionen gått ut går det inte att följa länken. Vågar man fråga vad slutbudet blev? Var det hela setet eller main sack?
Fireteam Cerberus - 2nd Battalion 1st Marines

Affärsredovisningar

Affärsredovisningar i gamla forumet

Angor
Inlägg: 60
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:02 pm

Re: USMC ryggsäck i tan?

Inlägg av Angor »

Hammerhead - :oops: tack
Fireteam Cerberus - 2nd Battalion 1st Marines

Affärsredovisningar

Affärsredovisningar i gamla forumet

Gnasty
Inlägg: 34
Blev medlem: tis sep 04, 2012 10:48 am

Re: USMC ryggsäck i tan?

Inlägg av Gnasty »

Angor
Som Hammerhead skrev, bara scrolla ner :P

Hamnade på $255. Okej pris, även ifall det känns som jag kastat en massa massa pengar på en "ryggsäck". Men men, det går över vid nästa löning :D


Hammerhead
Jag lär väl köpa ett separat Assault Kit efteråt ifall jag känner ett stort behov :)

Angor
Inlägg: 60
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:02 pm

Re: USMC ryggsäck i tan?

Inlägg av Angor »

Gnasty - kör du med MTV? Du kan väl säga hur du tycker det funkar med den ryggsäcken när du har västen på sedan när du fått hem den?
Fireteam Cerberus - 2nd Battalion 1st Marines

Affärsredovisningar

Affärsredovisningar i gamla forumet

Gnasty
Inlägg: 34
Blev medlem: tis sep 04, 2012 10:48 am

Re: USMC ryggsäck i tan?

Inlägg av Gnasty »

Har en CIRAS replica. Vilket jag för övrigt ångrar att jag köpte... Kommer skaffa mig en MTV förr eller senare iaf, så man kan gå helt authentic liksom.

Men absolut, ska utvärdera den när den kommit! Den har precis skickats iväg i alla fall, så lär dröja någon vecka.


EDIT:

Nu har den kommit (i torsdags). Den var otroligt mycket större än vad jag trodde! Men det gör inget :P I alla fall, den sitter rätt bra och allt, och känns lite som att man kan sova i den pga sin storlek. Den verkar vara lika bred som den är lång och djup. Men det är något jag inte riktigt fått kläm på. Hur ska allt sitta när man har västen på sig också? Det går liksom inte att spänna åt runt magen då eftersom västen ligger i vägen. Är det några modifieringar man bör göra åt både ryggsäcken och västen (CIRAS replica)?


Senast uppknuffad av Gnasty lör sep 22, 2012 11:31 am.

Skriv svar