ITAR

Vandalen
Inlägg: 70
Blev medlem: ons maj 23, 2012 10:16 pm

ITAR

Inlägg av Vandalen »

Tja! Har en resa inplanerad till staterna och tänkte skicka hem lite prylar när jag ändå är där.

Måste dock kolla vad mer exakt som är ITAR restricted samt licensbelagt.
Det som är aktuellt är crye uniformer, pmags och eventuellt lite prylar till bössan.
Quite frankly, I didn't even want to use you guys, with your dip and velcro and all your gear bullshit. I wanted to drop a bomb. But people didn't believe in this lead enough to drop a bomb. So they're using you guys as canaries.

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: ITAR

Inlägg av viqs »

Beror på om tillverkare har exporttillstånd. Pmags bör vara lugnt, övriga delar vågar jag inte svara på.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Vandalen
Inlägg: 70
Blev medlem: ons maj 23, 2012 10:16 pm

Re: ITAR

Inlägg av Vandalen »

Vad skulle hända om jag blir ertappad i tullen med itar restrikterad materiel?
Quite frankly, I didn't even want to use you guys, with your dip and velcro and all your gear bullshit. I wanted to drop a bomb. But people didn't believe in this lead enough to drop a bomb. So they're using you guys as canaries.

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: ITAR

Inlägg av viqs »

Skickad till GITMO och sodomiserad i tid och evighet? Jag har ingen aning, om sanningen ska fram. Det du är orolig över kan du bara skicka till dig själv.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Kastman
Inlägg: 42
Blev medlem: mån maj 07, 2012 7:30 pm

Re: ITAR

Inlägg av Kastman »

Pmag kan du ta ur fjädern och kapa av "feedlipsen" på så klassas dom inte längre som magasin då dem inte går att konvertera tillbaka.

Blåbär
Inlägg: 78
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:35 pm

Re: ITAR

Inlägg av Blåbär »

Skulle gissa på att du blir svart listad och inte får åkta tillbaka dit på ett par år eller kanske aldrig...

/N
I don't need to "get a life". I'm a gamer, I have lots of lives

Skriv svar