Beställa headset och ptt från ebairsoft?

bewnie
Inlägg: 71
Blev medlem: mån okt 15, 2012 6:49 pm

Beställa headset och ptt från ebairsoft?

Inlägg av bewnie »

Har kikat runt lite på en PTT och ett headset till min radio för att göra kommunikationen lite lättare och har hittat mycket på kinasidan ebairsoft.com

Är det någon som har erfarenheter om köp av sådan utrustning därifrån?

Och när man kikar på sidan står det "free shipping" på grejerna när man kollar på dem men det låter ju lite för bra för att vara sant när man i så fall får ge under 300:- för något som jag från rödastjärnan skulle få ge 670:- plus frakt för? Visst att det kan tillkomma tull på prylarna men det skulle ändå göra mer än halva priset för dem.

Lite mer info om detta vore nice så man inte gör något rejält misstag :P

elstupido
Inlägg: 28
Blev medlem: ons maj 16, 2012 2:28 pm

Re: Beställa headset och ptt från ebairsoft?

Inlägg av elstupido »

http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 100&t=6015


Läs igenom denna tråd, så du vet vad som väntar dig!
Jag till exempel kommer aldrig beställa någonting därifrån igen.

bewnie
Inlägg: 71
Blev medlem: mån okt 15, 2012 6:49 pm

Re: Beställa headset och ptt från ebairsoft?

Inlägg av bewnie »

Hmm... Verkar verkligen vara delade meningar om återförsäljaren. Kanske är värt att slippa problem om det "bara" gäller upp till den prisklassen. Dock tråkigt som fan för mig och min ekonomi just nu :\

Tackar iaf för denna info och tar en rejäl funderare :)

MRV
Inlägg: 127
Blev medlem: sön jul 08, 2012 9:29 pm

Re: Beställa headset och ptt från ebairsoft?

Inlägg av MRV »

Väntar på enn ztac Ptt och Ztac bowman. Ville bara få en inblick i deras kvalla innan jag ger mig på nevcoms RS saker :)

Kan meddela när jag provat dom!

Zombie
Inlägg: 25
Blev medlem: mån maj 21, 2012 8:07 pm

Re: Beställa headset och ptt från ebairsoft?

Inlägg av Zombie »

Beställde z-tac comtacs Ii därifrån! Dom va helt ok, men jag sålde mina fort då jag köpte RS dualcomm lurar istället!
Ljudförstärkningen är helt ok!

Vi beställer mycket från dom mycket bra pris, men frakten segar dom med, troligtvis för att mycket beställs från tillverkare vid order!
Beställ i god tid innan du verkligen behöver sakerna, så är det inga problem! Tull slipper du eftersom dom skriver ner värdet under gränsen för gåva!

Jag rekommenderar dom, RS är bättre men mycket dyrare!

Skriv svar