Fake puxing problem plz help!

Peppar
Inlägg: 31
Blev medlem: fre okt 11, 2013 6:13 pm

Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Peppar »

Hej alla!!

Jag fick idag hem en Puxing 888k . Problemet är att radion ser inte ut som på maualen jag har tex Menu V/M A/B på dom översta raderna och när jag startade upp den för första gången ställde jag in radion som i guiden i "Programera puxing 888k. Men problemet är att det kom inte fram R477.125
T477.125 osv det står saker men utan T och R sakerna och när jag försöker spara fungerar det inte. Börjar bli smått galen läser manualen och prövar snart 3 timmar och kommit 0 Sen stod det att man kunde hålla inne # Setting Reverse Frequaency function men allt som händer är att det blinkar till Busy står det.Vad ska jag göra någon som kan detta? Är detta en kopia av en puxing?

28 februari 2014, 19:52:

Det visade sig vara en kopia så företaget får den i retur. Dom skrev inte ut det någon stans..

Peppar
Inlägg: 31
Blev medlem: fre okt 11, 2013 6:13 pm

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Peppar »

Den blev inköpt på mr Gizmo Och dom har erkänt att det var en kopia utan att skriva ut det inte roligt alls ..

saxat från ett svar jag fick efter jag påstod att det ej var varan dom sålde.


MrGizmo Hej Thomas,

Kul att du har hört av dig.
Det stämmer bra, detta är en kopia av den produkten , där av priset. Vi har inte haft några problem alls med dessa dock.
Men du kan reklamera produkten på våran hemsida och skicka tillbaka den med fraktsedeln jag bifogar. Skriv då en lapp med namn, odernummer, retur-id samt en felbeskrivning med i paketet. Retur-ID får du när du retunerar produkten på våran hemsida.
Ska vi skicka ut en ny produkt eller vill du ha pengarna tillbaka eller butikskredit på ditt konto hos oss?
Hör av dig hur du vill göra.

Kamphund
Inlägg: 85
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:57 pm

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Kamphund »

Om dom vet om att det är en kopia, varför skriver dom inte ut det då?
Det där är ju rent kriminellt.
- PRC CLONE USER -
Team Awesome - vi är, du är ej!

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Kocken149 »

Det där var riktigt dåligt. Släng på en hundring på det priset så har du en äkta från 409shop. Köper du fler blir priset ung detsamma.

maximillian
Inlägg: 316
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:56 pm

Re: Sv: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av maximillian »

Det borde finnas lagar och regler för hur man marknadsför en produkt tycker man.... Men vänta, det finns det väl?

Kasst beteende av en "butik" att inte skriva ut det.

kreator
Inlägg: 538
Blev medlem: lör maj 19, 2012 9:16 pm

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av kreator »

Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Kocken149 »

Kreator: ha ha! 2013 mot 2012 vad hände? 😁

Peppar
Inlägg: 31
Blev medlem: fre okt 11, 2013 6:13 pm

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Peppar »

Dom motiverade med att det var ju så billigt att därför var det en kopia 999 ord pris 699kr nu kallar jag inte under billigt beställde från 409 med extra batteri och antenn samt lite annat 100 dollar ca....

Kamphund
Inlägg: 85
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:57 pm

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Kamphund »

Under femhundringen plus eventuell tull/moms från 409shop.
- PRC CLONE USER -
Team Awesome - vi är, du är ej!

Lazt
Inlägg: 247
Blev medlem: mån maj 07, 2012 7:34 pm

Re: Fake puxing problem plz help!

Inlägg av Lazt »

jag tror de glömde att rejta sig själva 2013, alla inlägg 2012 känns skrivna av samma person med samma dåliga svenska.
-----------------------Sjukt mycket HPA-bössor och PTWer.-----------------------------------------

Skriv svar