MSA medhörnings kåpor

Tony Olausson
Inlägg: 30
Blev medlem: tor maj 17, 2012 4:18 pm

Re: MSA medhörnings kåpor

Inlägg av Tony Olausson »

Ursäkta då, drygt med telefoner ibland....

Krille
Inlägg: 187
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:03 pm

Re: MSA medhörnings kåpor

Inlägg av Krille »

Har själv ett par Element Sordins. Man får vad man betalar för som man säger. Mic och ljud för radion funkar finfint. Medhörningen är inte bra alls och kan hänga upp sig vid höga ljudnivåer, om jag ropar högt med mina inträffar detta och endast ett pip uppstår (så man får starta om dem). Skulle säga att dem är OK men inte mycket mer att hurra för.

hamster
Inlägg: 5
Blev medlem: ons maj 16, 2012 5:19 pm

Re: MSA medhörnings kåpor

Inlägg av hamster »

Tack iceraiser och Tony.
Tony, är ute med bom mic på så, men det vart ett par sånna till jobbet iallefall :P

Krille, är dom så där skit känsliga vid ljud oasätt? har tittat på sånna med, men nu behöver vi inte dom värsta grejerna heller då vi bara kör AS. Men går dom att ställa in för känsligheten med?
"There Is No Door? Create A Door." - Carl Gustav AT

Krille
Inlägg: 187
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:03 pm

Re: MSA medhörnings kåpor

Inlägg av Krille »

De kan börja pipa när du ropar högt till dina kamrater som är en bit bort vad jag märkt. Ställa in känsligheten på kinagrejerna vet jag inget om tyvärr. Numera kör jag min bowman (element med) och de flyter på som dem skall

EDIT: Visst behöver vi inte det värsta, men något som funkar som det skall utan att vi skall få starta om medhörningen för att det piper är ju ett plus i kanten ;). Blir lite osmidigt.

Droopfy
Admin
Inlägg: 314
Blev medlem: tis maj 15, 2012 7:52 pm

Re: MSA medhörnings kåpor

Inlägg av Droopfy »

Kan lägga in ett litet + i kanten till MSA Sordins kundtjänst i värnamo.
En musjävel hade kalasat på gummiknapparna på mina lurar. Fick nya knappar direkt från Sordin.

GRYMT nöjd!

//Droopfy
Mina Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=2137

Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"

Skriv svar