Sambeställning nya 6B27

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Sambeställning nya 6B27

Inlägg av Supernaut »

Jag har en kran som ordnar fram den sprillans nya versionen av 6B27 med det nya VDV-doket.

Hjälmarna och doken kommer helt nya från fabrik och allt är riktiga grejer, samma som Ryska väpnade styrkorna köper in och använder.

Hjälmarna kostar 3 300 kr st inkl alla kostnader för att föra över pengar och få dem hemskickade till mig i Stockholm. För 200 kr till skickar jag vidare hjälmen inrikes, annars kan den hämtas hemma hos mig i Upplands Väsby på kvällstid eller vid mitt kontor vid Stockholm C dagtid.

Det låga priset beror på att det är få mellanhänder och att jag får ett bra pris om vi köper flera.

Skicka ett PM eller skicka ett mail till mig på johannes.axner@gmail.com om ni är intresserade.
SDC10785.JPG
SDC10786.JPG
SDC10774.JPG
Det här är uppenbarligen för finsmakare som vill och kan spendera lite pengar. Om du har sämre budget rekommenderar jag denna replika på den liet äldre hjälmen 6B7, vilken var vanlig under konflikten i Georgien 2008:
http://spetsnaz.su/6b7/

EDIT: Här är en bild från internetz som tydligare visar hur hjälmen ser ut:
6b27.jpg

rashtek
Inlägg: 4
Blev medlem: lör jun 16, 2012 4:06 pm

Re: Sambeställning nya 6B27

Inlägg av rashtek »

Du har inte skrivit kostnad ;)

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: Sambeställning nya 6B27

Inlägg av Supernaut »

Priset är 3 300 kr per hjälmen inklusive kostnader för betalning och frakt hem till mig.

Det kommer gå till så att alla som ska vara med betalar mig vid lönen i februari. Jag för över pengarna till min fixare med Western Union 28/2, den som inte fått in pengarna på mitt konto då får ingen hjälm. Sedan hämtar min kontakt ut pengarna och beställer hjälmarna från sin leverantör och skickar dem sedan vidare till mig. Jag står i daglig kontakt med fixaren och håller alla uppdaterade.

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: Sambeställning nya 6B27

Inlägg av ministry »

Jag är sugen, men jag kan inte bestämma mig om tryckt digital flora är underbart eller fulare än vanlig standard i OD.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: Sambeställning nya 6B27

Inlägg av Supernaut »

Det påverkar ju mest magkänslan om du ändå har dok på. ;)

Skriv svar