SRVV

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

SRVV

Inlägg av ministry »

Hallojs!

Sitter och tittar på lite rysk SURPAT från SRVV (www.srvv.org) som FSB börjat köra med nu.

Kanske lite väl västerländsk i min smak, men det som jag uppskattar med den är att den verkar fungera bra i annan miljö än bara skog/grönt (vilket de flesta ryska kamouflage går i färger för).

Någon som beställt därifrån tidigare? Frakten är ganska hög, 60USD för RUPOST vilket är saligt långsamt (fast det kanske oftast beror på långsam tull i Sverige), och 88USD för EMS, för en uniform bara...

Oavsett; är lite sugen på att köpa en uniform. Någon som haft med SRVV att göra tidigare? Tvekar inte på att det är ett seriöst företag, men ni vet, man kollar ju hellre förr än efter.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

DenSvenskeTigern
Inlägg: 5
Blev medlem: mån maj 21, 2012 8:22 am

Re: SRVV

Inlägg av DenSvenskeTigern »

Tjenare!

Vi i Grey Wolfs Airsoft har beställt ett antal gånger ifrån SRVV.
Frakten är inte hiskeligt dyr, vår senaste beställning på 15kg utrustning gick på 243$ med EMS (vilket också var billigare än RUpost).
De är definitivt ett tillförlitligt företag och jag hade väldigt mycket mail kontakt med de (med tanke på att det inte var en liten beställning).
Det kanske också råkade vara för att vår försändelse först var på väg till Japan istället för Sverige, men det ändrades snabbt av de då jag skickade ett mail där jag påpekade detta!

De är väldigt hjälpsamma och (rus)kigt effektiva.
Något som är positivt är att de skickar ifrån Moskva så du slipper även tull och moms och förhoppningsvis inga som helst problem med tullen för någon försändelse. :)

SRVV är vår favorit sida kan man väl säga.

Om du vill kolla lite hur surpaten fungerar kan du gärna kolla in vår Facebook sida, som även är länkad i min signatur!
Om du har övriga frågor om hur det gick till osv. kan du väldigt gärna PM:a eller fråga mer!

Hoppas det hjälpte!

Mvh
Tiger
Серые волки
Grey Wolfs

Tiger

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: SRVV

Inlägg av ministry »

Tack. Jodå, sedan inlägget skrevs har jag hunnit besöka dem på Ostashkovskoe.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

DenSvenskeTigern
Inlägg: 5
Blev medlem: mån maj 21, 2012 8:22 am

Re: SRVV

Inlägg av DenSvenskeTigern »

Noterade just min brutala nekro.
Inte bra att svara på trådar när man är trött!

Men det kan vara informativt för andra att ha fått svar på din topic iallafall!
Серые волки
Grey Wolfs

Tiger

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: SRVV

Inlägg av ministry »

Absolut!
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Skriv svar