Inspiration och nyheter

Runner
Inlägg: 127
Blev medlem: lör maj 19, 2012 9:42 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Runner »

Då säger jag att du borde tänka på OPSEC i framtiden

Jag har aldrig sagt att jag tjänstegör vid en GRT pluton. Jag sa att vi fick ut en GRT till varje individ och att vi väljer vapen baserat på uppgift. Kan även lägga till att vi har med oss flera olika vapen med ut i fält och väljer vapen baserat på uppgift
Senast redigerad av 1 Runner, redigerad totalt 0 gånger.

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Boogieman »

Men kom igen va...
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

Arvid
Inlägg: 58
Blev medlem: lör aug 11, 2012 5:07 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Arvid »

Intrigen tätnar ... Va är detta för någon spec ops plt?
Snälla säg att det är Amf..

Runner
Inlägg: 127
Blev medlem: lör maj 19, 2012 9:42 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Runner »

Det hör inte hemma här. Om du hade skrivit till mig privat så hade jag kunnat prata lite mer öppet men tror du verkligen jag skriver vilket förband jag tjänstegör vid eller ens vilken ort på ett öppet forum där alla dissekerar varenda ord man säger för att vinna ett argument eller letar bilder på coola soldater så de kan klä sig likadant?

Nej är svaret.

Arvid
Inlägg: 58
Blev medlem: lör aug 11, 2012 5:07 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Arvid »

Så nu kan du inte lämna samma "grund" som du ville att jag skulle göra innan?

Men jag har fortfarande svårt att tro att en ksp90 skytt skulle släpa med sig sin 90: a och en ak5:a med GRT bara för att kunna uppdragsanpassa.

Im1spetnaz
Inlägg: 35
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:34 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Im1spetnaz »

Bild
Bilden är tagen ur SOLDF...

Jag har fortfarande svårt att tro att GRTn ska utfasas, men eftersom du inte har någon källa så tycker jag att eran diskussion ska hållas via PM, eftersom den inte gynnar "Inspiration" eller att det leder till mer "ryktesspridningar".

Ni bara mindfuckar alla andra stackare här på forumet.

Om ni dock hittar en källa på det så får ni gärna posta det här isåfall.

Runner
Inlägg: 127
Blev medlem: lör maj 19, 2012 9:42 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Runner »

Skillnaden mellan ditt och mitt påstående är att mitt är förbands specifikt och inte finns några skriftliga källor på det jag säger men det borde finnas det på det du säger.

Jag skulle kunna ha hela min pluton brevid mig när jag skriver detta utan att det skulle påverka trovärdigheten i det jag säger. Vi kanske ses på en övning så du får se det själv?

Grim
Inlägg: 163
Blev medlem: tor maj 17, 2012 9:50 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Grim »

Man brukar ju få ta del av fms olika upphandlingar om nya system och utr, personligen så har jag inte hört något om ett standalone system men de kan väl stämma. Däremot så tror jag att grtn blir kvar ett bra tag, jag har inte sett att den försvunnit från prioriterade förband och ersatts.
Oavsett så är de här enbart spekulationer och hör inte hemma i tråden, kom med ren fakta och bilder på sold som har något standalone system och lämna historierna till värnpliktskukmätartävlingarna.
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "

Adepteon
Inlägg: 33
Blev medlem: ons maj 30, 2012 5:05 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av Adepteon »

+1 på Grim. Ur airsoftsynpunkt hoppas jag att det inte blir nåt standalone. Det är ju bara bökigt släpa på två bössor. För övrigt har jag för mig att man kom till en liknande slutsats när MGL fanns ute på prov X antal år sedan.

maximillian
Inlägg: 316
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:56 pm

Re: Inspiration och nyheter

Inlägg av maximillian »

Har en liten fråga.

Någon som vet varför herrn på bilden har satt sticklås fästena på vapenremmen på detta sätt?
uploadfromtaptalk1386189214895.jpg

Skriv svar