Intressekoll kroppskydd 12 replika

Aracus
Inlägg: 40
Blev medlem: mån maj 14, 2012 8:02 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av Aracus »

Om den hamnar i samma prisklass som ovan nämnda är jag helt klart intresserad! :D

Löjtnant
Inlägg: 57
Blev medlem: sön jul 15, 2012 1:39 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av Löjtnant »

Samma här
Senast redigerad av 1 PFT Hagbard, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Citera inte inlägget precis innan ditt eget, tack.
Occurrit militibus fatum

Teletubbie
Inlägg: 16
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:03 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av Teletubbie »

Vid en vettig prissättning så skulle jag nog kunna lova att några gubbar eller gummor ur STAG skulle vara sugna.
S.T.A.G - Eum qui absistit pudeat
gammla nicket: Trygga Räkan

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av robovich »

Härligt att höra, jag skriver återigen att vi behöver alla bilder på insidan av västen vi kan få, känner ni någon som är tilldelad den, eller kan dra i några trådar så maila adressen jag skrev längst upp!

Mvh Robin
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

FonziE
Inlägg: 48
Blev medlem: fre mar 01, 2013 11:31 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av FonziE »

Keep us informed!

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av robovich »

Är det seriöst IIIIINGEN alls här som känner någon/är själv tilldelad ett kropsskydd 12?

Kom igen people, vi behöver all er hjälp med att få bilder och detaljerad information!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Shepherd
Inlägg: 71
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:16 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av Shepherd »

Lyckades få några bilder från förra helgen då SkyddC hade garnisonensdag
Bild
Bild
Bild
KWA MP7
JG G36C
KSP 90B

SAM:R

Runner
Inlägg: 127
Blev medlem: lör maj 19, 2012 9:42 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av Runner »

Jag har ett tilldelat. Ska se om jag kan ta bilder när jag kommer tillbaka till förbandet.

Löjtnant
Inlägg: 57
Blev medlem: sön jul 15, 2012 1:39 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av Löjtnant »

Det var en jävligt intressant kit'ning det där. Jag ska också slå en kik på jobb, har tyvärr inte fått det tilldelat.

Nu när vi ändå diskuterar svenska replika västar, finns det någon chans att få gjort en kopia av SV2008? Det finns betydligt mycket mer bildreferenser till det systemet.
Occurrit militibus fatum

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av robovich »

Runner skrev:Jag har ett tilldelat. Ska se om jag kan ta bilder när jag kommer tillbaka till förbandet.

Perfekt,se isåfall till att verkligen ta jätte mycket bilder på insidan av västen, cummerbanden, hur den ser ut icke helt ihopsatt etc, detta uppskattas rejält!

9 september 2013, 16:43:
Löjtnant skrev:Det var en jävligt intressant kit'ning det där. Jag ska också slå en kik på jobb, har tyvärr inte fått det tilldelat.

Nu när vi ändå diskuterar svenska replika västar, finns det någon chans att få gjort en kopia av SV2008? Det finns betydligt mycket mer bildreferenser till det systemet.

Det är mycket möjligt, just nu är vår prio att få igång Krsk12 Projektet igång först, men SV2008 ska inte vara omöjligt att få igång, känns inte SV12 mer lockande isf måste jag bara fråga...?
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Skriv svar