Surefire 60rnd Magasin till WE Bössor?

GBBR (Gas Blowback Rifle), gasdrivna gevär och karbiner.
Teemu76
Inlägg: 52
Blev medlem: tor maj 29, 2014 5:48 pm

Re: Surefire 60rnd Magasin till WE Bössor?

Inlägg av Teemu76 »

Kan vara att dom ser ut som skit...
Raptors - FBI Hostage Rescue Team

Användarvisningsbild
MODDAN
Inlägg: 154
Blev medlem: ons maj 16, 2012 10:41 am

Re: Surefire 60rnd Magasin till WE Bössor?

Inlägg av MODDAN »

Skulle personligen också vilja se magasin med större kapacitet till WE GBB-R vapen. Att den har större kapacitet är bara bra, sedan kan den också drivas av 25g eller 45g patron så man kan tömma sagda magasin när tvivel råder.

Men deras 60-skottare räcker inte. Vill ha deras C-magg:
Bild

Frågan sedan; ser det ut som stryk?
Bild

Det beror helt på betraktaren. Jag tycker att Teemu:s morsa ser ut som stryk, han gillar å andra sidan inte SureFire magasin. Skillnaden här är att Teemu har fel.

Sedan skulle jag också, i egenskap av airsoftare, också uppskatta mindre frekventa omladdningar. Speciellt när folk med AEG:er kan springa omkring med 68-120 skotts mid-cap, så varför inte vi andra?
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...

nisse
Inlägg: 256
Blev medlem: mån aug 13, 2012 12:43 am

Re: Surefire 60rnd Magasin till WE Bössor?

Inlägg av nisse »

Det går ju dock säkerligen att tjoffa i ett vanligt magasin och modda detta genom att förlänga magasin kapaciteten med ett rör eller liknande hållare och byta ut fjädern eller någon typ av längre fjäder.
Gas/co2 kapaciteten? Gas har jag ingen konkret lösning men co2 lär ju vara enklare, någon typ av tom adapter som man skruvar i som senare tar en större co2 patron.
"Ninjas came with lions"

Dj_komodo
Inlägg: 396
Blev medlem: tis aug 07, 2012 10:23 am

Re: Surefire 60rnd Magasin till WE Bössor?

Inlägg av Dj_komodo »

Jag kommer ihåg att WE var på gång med 80 kulors magasin för ett par år sen, vettefan vad som hände med dem...

Bild

https://www.youtube.com/watch?v=4La6I8oA5rA

Skriv svar