En sniper fråga. Köp av ASG AW .308

Beowulf1337
Inlägg: 1
Blev medlem: fre jul 12, 2013 8:56 pm

En sniper fråga. Köp av ASG AW .308

Inlägg av Beowulf1337 »

Asså den kostar konstigt mindre än var jag tänkte köpa den, är det av någon anledning? http://www.cyberphoto.se/cybairgun/?htt ... icle=15908 Den kostar det där, (Bara internet beställning, inga problem men är det ens legit?)

Eller åka in i malmö o köpa http://malmoairsoft.se/produkt/AW-308-Sniper (samma men kostar mer?)

Snälla snabbt enkelt svar.

ADAM
Inlägg: 250
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:55 am

Re: En sniper fråga. Köp av ASG AW .308

Inlägg av ADAM »

Asså jag fattar inte heller. Helt stört att samma produkt kan ha olika pris i olika affärer. Det kan inte vara legit.
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss

Omegamortis
Inlägg: 349
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:13 pm

Re: En sniper fråga. Köp av ASG AW .308

Inlägg av Omegamortis »

ADAM: <3

Ja, det är legit. Olika butiker sätter olika priser.

kimjoh560
Inlägg: 552
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:08 pm

Re: Sv: En sniper fråga. Köp av ASG AW .308

Inlägg av kimjoh560 »

Jag förstår inte heller.. vad är det här för svartkonster?!

Skämt åsido, allt är i sin ordning. Det är värre när det handlar om tusenlappar som det kan göra hos vissa återförsäljare.
Lgt. Skalptagare

Gringo
Inlägg: 1
Blev medlem: lör okt 13, 2012 7:22 am

Re: En sniper fråga. Köp av ASG AW .308

Inlägg av Gringo »

Det är inte svårare än att ASG är inget märke på tillverkaren av produkten, utan en grossist som köper in och rewrappar med sin egen logga på kartongen. Ofta är ASG sjukligt overpriced när de säljs helt enkelt eftersom det är en (eller fler) extra mellanhand som ska tjäna på sitt led av försäljningen. I detta fallet kan det antingen vara en billigare klon än vanligt som ligger i kartongen, eller att återförsäljaren köpt in till bättre deal än konkurrenterna och därmed kan sälja billigare också.

Skriv svar