Well SV98 kompatibel med PDI VSR-10-upgrades?

Vincent
Inlägg: 32
Blev medlem: lör sep 08, 2012 5:01 pm

Well SV98 kompatibel med PDI VSR-10-upgrades?

Inlägg av Vincent »

Hej på er experter och andra hjälpsamma,
jag har en helt PDI-uppgraderad (cylinder, pistong, v-trigger, innerpipa, v.2 hop-hus) TM VSR-10 G-SPEC men då den inte passar in i faktionerna på många större spel kollar jag på annat.
tror ni att mina PDI-uppgraderingar skulle passa i denna? http://www.acmgear.com/well-sv98-style- ... -1269.html
Det står ju "Based on VSR platform" så därför törs jag hoppas lite.

Alternativt om någon kan tipsa om annat bolt-sniper som är mer militäriskt och kan funka i "ryss-faktion", helst kompatibelt med ovan nämnda uppgraderingar då.

tacksam för all hjälp
mvh Vincent

kimjoh560
Inlägg: 552
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:08 pm

Re: Sv: Well SV98 kompatibel med PDI VSR-10-upgrades?

Inlägg av kimjoh560 »

Jag har den hemma. Det mesta som passar VSR passar i den. Internt identisk med andra Well VSR-kloner.

Jag avskyr kroppen på denna eftersom den är extremt plastig, ihålig, och knarrarig. En mb01 är betydligt mer lik sv98 tycker jag.

Jag fick lägga ganska många timmar på min för att få den att inte kännas som en hink med Lego. Bland annat har jag skruvat isär stocken plockat ur vikterna och fyllt upp alla hålrum. Bifogar bild på min bössa, här utan ljuddämparen med alternativ, kort ytterpipa och 1,5-5x sikte. Älskar hur kompakt den är, även om den ser förjävlig ut ;)
Lgt. Skalptagare

kimjoh560
Inlägg: 552
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:08 pm

Re: Sv: Well SV98 kompatibel med PDI VSR-10-upgrades?

Inlägg av kimjoh560 »

Testade PDI v2 hop i den igår. Det var inga konstigheter.
Lgt. Skalptagare

kimjoh560
Inlägg: 552
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:08 pm

Re: Sv: Well SV98 kompatibel med PDI VSR-10-upgrades?

Inlägg av kimjoh560 »

Det ska sägas att PDI hus inte passar i flöjtad pipa. Pipan på min bössa är bytt till bull barrel.
Lgt. Skalptagare

Skriv svar