Feeding Ramp till L96, Tm/Well

n_sandstrom
Inlägg: 37
Blev medlem: sön jul 14, 2013 1:51 pm

Feeding Ramp till L96, Tm/Well

Inlägg av n_sandstrom »

Hej. jag har en Well-klon på Tm's L96, dvs den modellen som har magasinet placerat på "riktiga stället". Den har en liten ramp på 10-12 cm, där kulorna matas från magasinet upp till det faktiska patronläget.

Efter förra veckans äventyr har denna ramp förvandlats till mos och plastsplitter. Är det någon som känner till om det finns utbytesdelar att få tag på här? Helst då nånting bättre än en ny Well-del, den är riktigt bräckligt byggd, så är inte speciellt förvånat över att det hände.

MiqaFox
Inlägg: 225
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:50 pm

Re: Feeding Ramp till L96, Tm/Well

Inlägg av MiqaFox »

Tyvärr tror jag inte att det finns några tredjepartsalternativ. Bästa alternativet är nog att försöka få tag på en TM originaldel.
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch

Oiric
Inlägg: 119
Blev medlem: ons maj 09, 2012 11:13 am
Lag / förening: Team Irony
Aktiv sedan: 2008
Ort: Stockholm

Re: Feeding Ramp till L96, Tm/Well

Inlägg av Oiric »

Inte helt säker men kan det vara denna del du menar? http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=2359

n_sandstrom
Inlägg: 37
Blev medlem: sön jul 14, 2013 1:51 pm

Re: Feeding Ramp till L96, Tm/Well

Inlägg av n_sandstrom »

MiqaFox skrev:Tyvärr tror jag inte att det finns några tredjepartsalternativ. Bästa alternativet är nog att försöka få tag på en TM originaldel.
Mjo, extra delar från TM känns ju mer givna än att försöka hitta löst från Well. Om dom nu skulle ah identisk passform. Å andra sidan är passformen på Well kass från början så det gör kanske inte så mycket.
Vilka kan tänkas ha möjlighet att skaka fram sådana reservdelar?

Oiric, nästan. Den där fenan sitter inne i rampen i fråga.

MiqaFox
Inlägg: 225
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:50 pm

Re: Feeding Ramp till L96, Tm/Well

Inlägg av MiqaFox »

"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch

Skriv svar