Billigt trim

kimjoh560
Inlägg: 552
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:08 pm

Re: Billigt trim

Inlägg av kimjoh560 »

Det finns ju annars ett uppsjö färdiguppgraderade bössor att välja mellan från TSD

SD702
SD98
tex.

Well rebrands förvisso, men ändå ganska bra val.
Lgt. Skalptagare

Danno
Inlägg: 108
Blev medlem: mån maj 07, 2012 3:05 pm

Re: Billigt trim

Inlägg av Danno »

Vad är din totala budget för just airsoft geväret (inklusive magasin)? Alltså exklusive övriga prylar så som ansiktsskydd, sele, ghillie, uniform etc.

PS: I övrigt är jag inne på samma spår som kimjoh560.

Juveltjuven
Inlägg: 135
Blev medlem: mån maj 14, 2012 5:22 pm

Re: Sv: Billigt trim

Inlägg av Juveltjuven »

TSD? Berätta mer!
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

bobeson
Inlägg: 85
Blev medlem: mån jun 18, 2012 11:04 am

Re: Billigt trim

Inlägg av bobeson »

Jag har en budget på 2k för bössa och trim och tänkte beställa fron ehobby eller taiwangun om det blir l96 eller bar-10.
Magasin tänkte jag köpa kanske två av men det är extra.
all annan utrustning har jag eller gör jag själv(sele och ansiktskydd,ghillie finns redan).
TSD 702 är väldigt intressant men finns det HK eller europeiska butiker som säljer den?
Skulle vara ett billigare val men är kvaliteten bra eller rasar den efter 2000 skott, för annars är well mb03 lika bra val bara billigare

Danno
Inlägg: 108
Blev medlem: mån maj 07, 2012 3:05 pm

Re: Billigt trim

Inlägg av Danno »

Antingen en TSD men även Snow Wolf M24 och Ares SVD är bra och prisvärda bössor. En ARES SVDS med standardfjäder gör en 450 FPS ur lådan och har en metallpistong. Du kan inom loppet om 1 minut byta ut den fjädern mot en 500+ FPS fjäder om så önskas. För mycket FPS resulterar dock i att mantelrörelsen blir oerhörd tung och rekommendationen är att du håller dig inom 450-500 FPS, inte mer.

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: Billigt trim

Inlägg av Twist »

Nej. Den här diskussionen har varit uppe förut och det spelar ingen roll var man bor. Minderåriga får inte diskutera sitt vapeninnehav här. Forumet är svenskt och svenska regler gäller.

Det må låta orättvist men vi har ingen möjlighet att göra undantag baserat på uppgifter vi inte kan kontrollera. Ett tag på gamla forumet släppte vi på det och helt plötsligt var varenda minderårig från finland. Go figure... :-)
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Låst