Hejsan alla glada! Vill bara säga detta innan ni kommenterar. Jag kommer ej att medverka på matcher utan mitt syfte är mer inriktat på prickskytte.
Nu till frågan. Vilken sniper rekommenderar ni? Vill ha nånting som är konsekvent och med hyffsad kräm i. Har kollat runt lite på olika och har fastnat för 2 stycken. Priset ligger på detsamma runt dom men vill veta vad dom erfarna rekommenderar.
Tokyo Maruio VSR-10 Pro Sniper eller Swiss Arms M24 SAS 04
Tack på förhand.
Första vapen till en Nybörjare.
Re: Första vapen till en Nybörjare.
Kolla runt på nybörjardelen här på forumet. Där står all tänkbar information du behöver.
Kollade igenom en del och hittade inte direkt nånting nytt i år, kanske va otydlig om det i inlägget. Vill veta va folk tycker om dom 2 jag sa, ena eller andra
Om du inte ska spela o bara köra prickskytte är det väl roligare med ett luftgevär. Annars tycket jag vsr10 är bra.
Lunar
LosPrimosLocos
LosPrimosLocos
novritsch ssg24 om du är sugen på sniper
ssg24 om du gillar att vänta och bli besviken.
Vsr 10 eller srs är betydligt bättre då ssg24 har haft mycket problem på sistone med kvalitets kontroll.
Vsr 10 eller srs är betydligt bättre då ssg24 har haft mycket problem på sistone med kvalitets kontroll.
Det Fabian påpekar ovan stämmer bra. För prickskytte så kommer du ha roligare med ett luftgevär.
När det gäller airsoft-snipers så har du knappt några som uppfyller dina önskemål direkt ur lådan. SRS möjligen, men då ligger du i en helt annan prisklass.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.