M4 till HK416

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
harlekin

Re: M4 till HK416

Inlägg av harlekin »

Totalt ovärt att betala 2k mer. Den kommer ändå aldrig att bli en riktig... ( och hur många airsoftare har hållit i en riktig och har nåt att jämföra med? ;) )

Har skruvat lite i jing gongs helmetallbössa och den e jättenice. Så satsa på den. ;)
Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?

Shepherd

Inlägg av Shepherd »

Var köpte du din vfc?
KWA MP7
JG G36C
KSP 90B

SAM:R

Protnev

Inlägg av Protnev »

Harleikn, anatar att du inte pillat på en VFC så jag säger sähär. De är som en G&P på utsidan. Har du en kines och en G&P så är valet enkelt. Dock kostar VFC 2Kkr mer och G&P bara 1Kkr. Dock är detta bara våra åsikter och vi värderar olika, men har du sovit med din bössa i fyra dygn så börjar man märka skillanden på kines och vfc :) Försöker inte vara elitisk men när man anser att det dubbla priset för det externa är värt priset, då brukar det vara något speciellt.

Oh sheppard, den köpte jag beggad här på forumet. Sen en vecka efter bestämde sig VFC att släppa en batch till. Verkar som VFC inte gjort en batch på länge vilket med stor sannolikhet beror på att de bygger till umarex istället. Så det är dem du ska kolla på. Då är det självklart random kinesbutik. Dock har jag sett dem billiga på engelska sidor, speciellt 417 som kan gå runt 400pund bara.
Omnia dicta fortiora si dicta Latina

Jimmi

Inlägg av Jimmi »

Köpte G&G's nya här om dagen, underbar rof direkt ur lådan. Jätte-robust och helmetall, bra internals också. Helt klart den finaste 416 jag klämmt på. ungefär 4k på garderoben, finns säkert billigare, men gillar deras service.
ett extra plus i kanten är ju blowbacken, den ger ingen direkt rekyl men ser jättetrevlig ut när den hoppar fram och tillbaka.

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Sorry, tänkte mest på markings vid eldväljaren.

Skriv svar