JG G36C
Re: JG G36C
Glöm inte att kolla upp om du har en sprint som är fastskruvad. Dvs att det sitter en liten stoppskruv i sprinten någonstans mittpå.
Okidoki! Jag försökte limma min kolv med det starkaste epoxylimmet jag hittade och det höll nästan två dagar så det bästa är att byta skiten 

Japp!
Antingen kör du på en standard G36-kolv, eller så köper du en ny adapter. Det kan vara värt att ringa någon av återförsäljarna som har G36:or till försäljning och höra om de kan skaffa fram endera åt dig, även om de inte nödvändigtvis har det på sin hemsida. Ofta kan de hjälpa till.
Eftersom du bor i Sundsvall så kan det kanske vara ide att promenera förbi Warlord AS då de ligger i stan? Annars kan röda stjärnan kanske hjälpa till.
Antingen kör du på en standard G36-kolv, eller så köper du en ny adapter. Det kan vara värt att ringa någon av återförsäljarna som har G36:or till försäljning och höra om de kan skaffa fram endera åt dig, även om de inte nödvändigtvis har det på sin hemsida. Ofta kan de hjälpa till.
Eftersom du bor i Sundsvall så kan det kanske vara ide att promenera förbi Warlord AS då de ligger i stan? Annars kan röda stjärnan kanske hjälpa till.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Nja den stenfula m4-stocken ska bort och ersättas antingen med original eller en kv-kolv. Ska maila till röda stjärnan på en gång och höra hur det är med dem som de har i lager.
Någon som vet mer exakt om src-kolven passar på JG?
Mailade nyss röda stjärnan men dom har nog inte vaknat än.
Mailade nyss röda stjärnan men dom har nog inte vaknat än.

Som med det mesta i airsoft, du kommer säkerligen kunna få dit den utan större problem, men det kan vara lite glappt, eller lite tight, eller så passar den perfekt! 

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
SRCs kolv passar inte på Jing Gong. Däremot Classic Army som frysen.nu har en kolv ifrån passar.
...
Senast redigerad av 4 Twist, redigerad totalt 0 gång.
Anledning: Inga affärer eller annonsering utanför K&S, tack. Använd pm.
Anledning: Inga affärer eller annonsering utanför K&S, tack. Använd pm.
I reject your reality and substitute my own!
Är det någon som vet om det finns nån svensk ÅF som säljer m4-adaptern? Mailade Röda stjärnan men de sålde inte den.
Miltac tror jag dom heter. 349:- rätt dyrt. Du får den billigare från hk
I reject your reality and substitute my own!