Problemet började när jag fastnade i en gren på ett spel, och då hände detta:

Bilden är saxxad från taiwangun där de illustererar hur man INTE ska göra då detta kommer ta sönder ditt rear sight block.
För mig blev själva "Läppen" som ska hålla i en "leaf spring" (som i sin tur trycker upp siktet) böjd uppåt. Detta resulterade i ett sikte som är lösare än ett magsystem med för mycket katrinplommon i sig.
Jag har försökt med allt möjligt, jag har till och med försökt att bocka tillbaka metallen. Men då det är så vekt så böjs det endast upp varje gång jag petar i "fjädern" igen. Efter många försök gav metallen till slut upp, nu har metallen spruckit.
En bild som visar problem. Det är svårt att se på bilden, men om ni ser så är det en spricka där pilen pekar :

Så min fråga är, vet någon vilka märken som passar på en cyma? Det ska vara en VFC-klon, men har inte hittat reservdelar från VFC. Wgc har ett ifrån LCT och jag vet att RS går att få tag på, men kommer de att passa?
Jag har kikat hos affärer i Sverige men kan inte hitta delen hos någon återförsäljare, om någon vet någon som har så får ni gärna höra av er!
Hjälp uppskattas enormt.