Jag vet att detta är OT, men beställer nu på måndag och hade tänkt köpa en madbull 6.03 pipa till den. Men är det någon som vet om SRC gör bra pipor eller om det finns någon tråd som redan tagit upp den diskussionen? Vore ju värt att kunna beställa allt från samma ställe
SRC-pipan jag har i min M4 är ok men inte fantastisk, bättre än standard men sämre än mina madbullpipor. Väntar på en prometheus nu till min SPR från röda stjärnan.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Väldigt svårt att säga eftersom jag bytte hopuphus och gummi i samma veva iofs. Sen är jag lite osäker på vilken bore det var.. eller har de kanske bara en?
Jag tror de är 6.03, men inte helt hundra. Men helt klart som Kimjoh säger, beror också väldigt mycket på hur bra pipan lirar ihop med hopuphus och gummi vilket kan variera från modell till modell.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Har beställt bössan nu men tyvärr är de korta maggen slut på wgc och den enda svenska sidan jag hittade dem på :\ Ska försöka återkomma så fort jag kan med ett vettigt upplägg om hur de funkar. Tar risken då det verkligen är dessa jag vill ha
Hittade dem på striker airsoft. Ska kika på ekonomin